Startaplar brendinq strategiyası formalaşdıran zaman hansı səhvlərdən boyun qaçırmalıdırlar? Uğursuzluqları hansı vasitələrlə aşmalıdırlar? TƏDBİR.


Startaplar brendinq strategiyası formalaşdıran zaman hansı səhvlərdən boyun qaçırmalıdırlar? Uğursuzluqları hansı vasitələrlə aşmalıdırlar? Əgər siz də bu sualların cavabının axtarışındasınızsa, 

“Frick-up Night” tədbirimizdən sonra səhvlərinizdən daha yaxşı nəticələr çıxara biləcəksiniz.
Belə ki, təcrübəli ekosistem üzvlərindən “bir də olsa, etmərəm” dedikləri praktiki səhvləri dinləməyə hazır olun. 



- Emin Mahmudov: “Maverick” Agentliyinin təsisçisi, Marketinq eksperti
- Urfan Orucov: Kontakt Home-da Kreativ Direktor
- Ayaz Əhmədov: "Dosty" təsisçisi, "SMG" agentliyinin direktoru




Sizi ofisimizdə gözləyirik! 

Publisist.az saytı müəllifin subyektiv təxəyyülü fonunda cəmiyyətin aktual problemlərinə toxunur