Meta(Facebook) reklamçıların yeniyetmələri hədəf almasını məhdudlaşdırır
Instagram və Facebook-un əsas şirkəti olan Meta Platforms, reklam verənlərin 13-17 yaşlı istifadəçiləri cinsinə görə hədəfləməsinin qarşısını almağa hazırlaşır.Gələn aydan etibarən, reklamçılar yalnız yaşlarına və yerləşdikləri yerə görə gəncləri bazara çıxara biləcəklər. Meta əvvəllər Facebook və Instagram fəaliyyətləri vasitəsilə, məsələn, səhifə bəyənmələri vasitəsilə reklam verənlərin yeniyetmələri hədəf almasının qarşısını almışdı.Şirkət tərəfindən paylaşılan bir şərhdə, "Biz bilirik ki, gənclər onlayn məlumatlarının reklam üçün necə istifadə ediləcəyi ilə bağlı qərar vermək üçün böyüklər qədər təchiz olunmurlar, xüsusən də ala biləcəkləri məhsulların nümayişinə gəldikdə.Bu səbəbdən, biz reklamçıların gənclərə çatmaq üçün seçdiyi seçimləri və reklamları göstərmək üçün istifadə etdiyimiz məlumatları daha da məhdudlaşdırırıq”.
Publisist.az saytı müəllifin subyektiv təxəyyülü fonunda cəmiyyətin aktual problemlərinə toxunur