"Frontend", "Front-End" yoxsa "Front End"? Hansı düzgündür?
Veb inkişaf dünyasına daxil olduqda, bəzən belə bir sual yaranır: “frontend,” “front-end” yoxsa “front end” ifadələrindən hansını istifadə etməliyik? Hər üç termin geniş şəkildə eyni anlayışı təsvir edir: istifadəçilərin birbaşa qarşılıqlı əlaqədə olduğu veb saytın və ya tətbiqin müştəriyə yönəlik hissəsi. Bu dil qeyri-müəyyənliyi, xüsusən də terminologiyada aydınlıq axtaran yeni başlayanlar üçün bir qədər qarışıqlıq yarada bilər.
Qrammatik olaraq, “front end” iki söz kimi birləşmiş isimdir. Bu formada “front” sifət kimi çıxış edir və “end” isimini təsvir edir. Bu istifadə, təsviri ifadələr üçün ənənəvi ingilis dili qaydalarına uyğundur. Məsələn, “front door” (ön qapı) və “front row” (ön sırada) kimi ifadələr oxşar quruluşa malikdir və “front end” ifadəsini qrammatik baxımdan məntiqli edir.
İki söz kimi qəbul edildikdə, “front end” adətən texniki sənədlər və ya akademik məqalələr kimi rəsmi kontekstlərdə istifadə olunur. Bunun bir variasiyası olan “front-end” isə xüsusilə sifət kimi çıxış etdikdə (məsələn, “front-end developer”) defislə yazılan forma kimi daha çox istifadə edilir.
Digər tərəfdən, “frontend” tək söz kimi texniki terminologiyada birləşmə meylini əks etdirir. Zamanla, xüsusi sahələrdə tez-tez istifadə edilən terminlər rahatlıq və ardıcıllıq üçün bir sözə çevrilir. Bunun nümunələrinə “backlog” (ilk forması “back log”) və ya “website” (ilk forması “web site”) daxildir.
Texnologiya sənayesi qısalığı və effektivliyi üstün tutaraq, “frontend” ifadəsini qeyri-rəsmi yazılarda, bloqlarda və hətta “Frontend Developer” kimi iş adlarında geniş şəkildə qəbul edib.
Praktik baxımdan, “frontend,” “front-end” və ya “front end” arasındakı seçim çox vaxt kontekstə və auditoriyaya bağlıdır. Məsələn, “front end” daha rəsmi yazılarda və ya texniki olmayan oxuculara müraciət edərkən daha uyğun görünə bilər. Defisli “front-end” isə birləşmiş sifətlərdə dəqiqlik üçün xüsusilə faydalıdır. Bununla yanaşı, “frontend” tədricən proqramçı icmaları daxilində qeyri-rəsmi və ya texniki müzakirələrdə üstünlük təşkil edən forma halına gəlir.
Bu tendensiyanı Google axtarışı da təsdiqləyir: “frontend” ifadəsi təxminən 137 milyon nəticə göstərir, halbuki “front end” 133 milyon nəticə verir. Bu kiçik üstünlük, tək söz formasına doğru tədricən keçidi göstərir.
Nəticədə, “frontend,” “front-end” və “front end” arasındakı müzakirə veb inkişaf icmasında ünsiyyətə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərməsi ehtimal olunmur. Bütün formalar geniş şəkildə başa düşülür və bir-birini əvəz edərək istifadə olunur. Bununla belə, sənaye trendləri ilə uyğunlaşmağa çalışanlar üçün “frontend” formasının üstünlük qazandığı görünür.
İstər “frontend,” istər “front-end,” istərsə də “front end” seçilsin, əsas diqqət həmişə istifadəçilər üçün mükəmməl təcrübələr yaratmağa yönəlməlidir. Qısalığı, aydınlığı və ardıcıllığı təmin etmək üçün müasir istifadədə “frontend” üstünlük verilən yazılış kimi önə çıxır.
Publisist.az saytı müəllifin subyektiv təxəyyülü fonunda cəmiyyətin aktual problemlərinə toxunur